Všeobecné podmínky

Každý účastník obdrží pohoštění a materiály k probíraným tématům
Závaznou přihlášku je možné bezúplatně zrušit v případě, že neúčast bude oznámena 3 pracovní dny před dnem konání.
! Uzávěrka přihlášek je 5 pracovních dnů před konáním semináře nebo školení. Pro účastníky přihlášené po uzávěrce přihlášek, nebo
kteří přijdou na seminář či školení bez zaslání přihlášky je účastnický poplatek o 121,- Kč vč. DPH vyšší.
!
Vyhrazujeme si právo možné změny místa a data konání z organizačních důvodů a hygienických opatření. Přihlášení zájemci by pak byli včas telefonicky, mailem informováni.

Přihlásit se můžete: - vyplněním formuláře který naleznete přímo na této stránce
- odesláním e-mailové zprávy - nezapomeňte uvést IČ a celé jméno účastníka vč. titulu

Kontaktní osoba pro evidenci účastníků - paní Šárka Ludvíková tel: 312 246 513
 


Nabídka materiálů semináře pro účetní obcí

  • Účetní závěrka roku 2020 - zaúčtování časového rozlišení, odpisů dlouhodobého majetku a opravných položek, odsouhlasení účtů s inventarizací, kontrola počátečních stavů
  • Legislativní změny od 1. 1. 2021 v oblasti účetnictví, rozpočtové skladby, daní, mezd, majetku a DPH
22.01.2021
Cena včetně poštovného 479,-

Závazná objednávka

materiálů

Váš e-mail:

   
Obec/Městys/Město/Svazek obcí : 

IČ:  

Objednávka materiálů ze školení dne:

 
Jméno objednávajícího:

  Poznámka :

Prohlašuji, že jsem se seznámil/a s informací o zpracování osobních údajů účastníků seminářů, školení a kurzů společnosti Haušildová a kolektiv, spol. s r.o. a uděluji souhlas ke zpracování osobních údajů.

Alena Haušildová © 2010